No właśnie, jak to jest z grami? Czy kobiety chętnie z gier korzystają?Tak. Świadczy o tym rosnące zainteresowanie Kobietą jako odbiorca tego rodzaju rozrywek. Wystarczy zerknąc na najnowsze kampanie producentów gry Wii (Fit Plus), japońskiej firmy Nintendo, które skierowane są do... zapracowanych matek i kobiet, które w natłoku zajęć chcą znaleźć chwilę gimnastykę.
Temat gier skierowanych dla Kobiet zostało ostatnio poruszony 13 paździrnika przez Wall Street Journal. W artykule poruszono między innymi problem słabej sprzedaży tego rodzaju gier. Temat podchwycił serwis Jezebel, według którego problem tkwi w obowiązujących stereotypach. Otóż producenci oraz osoby odpowiedzialne za promocję produktów nie dostrzegają różnorodności, jaka panuje wśród Pań. Wszystkie typy kobiecych osobowosci wrzucają do jednego worka i w ten sposób kreują mało skuteczne przekazy. A przecież wśród samych matek możemy wyróżnić 4 podstawowe typy oraz minimum 5 podtypów.
Sposobem na usunięcie problemu moze być dopuszczenie wiekszej liczby kobiet do prac nad kreacją produktów dla nich, ewentualnie zawężenie grupy odbiorców kampanii lub też przeprowadzenie odpowiednich badań.
Temat gier skierowanych dla Kobiet zostało ostatnio poruszony 13 paździrnika przez Wall Street Journal. W artykule poruszono między innymi problem słabej sprzedaży tego rodzaju gier. Temat podchwycił serwis Jezebel, według którego problem tkwi w obowiązujących stereotypach. Otóż producenci oraz osoby odpowiedzialne za promocję produktów nie dostrzegają różnorodności, jaka panuje wśród Pań. Wszystkie typy kobiecych osobowosci wrzucają do jednego worka i w ten sposób kreują mało skuteczne przekazy. A przecież wśród samych matek możemy wyróżnić 4 podstawowe typy oraz minimum 5 podtypów.
Sposobem na usunięcie problemu moze być dopuszczenie wiekszej liczby kobiet do prac nad kreacją produktów dla nich, ewentualnie zawężenie grupy odbiorców kampanii lub też przeprowadzenie odpowiednich badań.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz