niedziela, 23 sierpnia 2009

DigiDads czyli tatusiowie w akcji

Z założenia blog ma nawiązywać do tematyki marketingu skierowanego do kobiet, jednak teraz zrobię wyjątek. Podkreśli on pewien nurt, który dotrzeć można ostatnio w działaniach marketingowych na świecie, a mianowicie podział komunikacyjny i oddzielenie komunikatów kierowanych do kobiet od tych kierowanych do mężczyzn. Nie oznacza to oczywiście, że wszystko jest albo czarne albo białe:) Ale trend jest zauważalny i podkreślany już kilkakrotnie nawet w Polsce (m. in. przy organizacji czerwcowego Men's Day).

Co tym razem? W USA Sony zapoczątkowało akcję DigiDad skierowaną do blogerów-ojców. Nalezy tutaj dodać, że do tej pory Sony prowadziło bardzo intensywne działania kierowane do mam blogerek. Co oferują blogerom? Możliwość czasowego korzystania z najnowszych telewizorów i modeli laptopów VAIO. Blogerzy mają w zamian pisać o swoich spostrzeżeniach dotyczących sprzętu. Do akcji zaproszeni zostali następujący blogerzy:

Zaproszeni do projektu mężczyźni są wielbicielami nowinek technicznych. Celem projektu jest pokazanie, poprzez bezstronne opinie i uwagi na temat sprzętu (czy to możliwe?), że sprzęt elektroniczny może integrować rodzinę.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz