poniedziałek, 14 września 2009

Paco Underhill o M2W


Jak zwykle z niecierpliwością czekałam na długo oczekiwany numer Marketing&More i ... przyjemnie się zaskoczyłam /!/ - i nie chodzi mi tutaj o nowy layout miesięcznika (tak bardzo lubiłam starą wersję:) ale o wywiad Adama Bodziaka z Paco Underhillem. Moja uwagę szczególnie przykuła odpowiedź na pytanie o to, co jeszcze poza lokalnością i cyfryzacją sprzedaży warto zmodyfikować we współczesnych sklepach. Underhill odpowiedział: "Handlowcy powinni stać się bardziej przyjaźni kobietom. Historycznie świat sprzedaży był własnością mężczyzn, był stworzony przez mężczyzn i zarządzany przez mężczyzn. Ale przecież chcemy, żeby kobiety kupowały. Skoro panie napedzają konsumpcję, to opłaca się wyjść naprzeciw kobiecemu stylowi zakupów".

Nic więcej nie trzeba dodawać:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz